General store

Kde nás najdete

Old West Shop - Martin Šíbl
Vážného 11
621 00 Brno
tel: +420 604 223 133
martin(a)oldwest.cz

Co se děje?

arr330. 9. 2019 - Nová prodejna v BrněS radostí a plní energie bychom vás rádi informovali, že v týdnu od 1. do 5. října stěhujeme původní... arr37. 11. 2018 - Nové zboží - spousta!  Celý říjen jsme pokračovali v plnění nového prostředí eshopu novým zbožím, abychom naplnili i... arr331. 8. 2018 - Od nynějška jsme na Facebooku!Od nynějška jsme na Facebooku!  A totiž zde: https://business.facebook.com/oldwesteshop  ... arr330. 8. 2018 - Otevíráme nový eshopDobré zprávy! Po celo-letním snažení vám přinášíme zcela nový eshop, s funkcemi, na které jste... arr31. 7. 2018 - Nový člen týmuDo týmu Old West Shopu přichází v létě 2018 Martin Šíbl, se zásobou energie a čerstvým větrem do...

Anketa

Pokud se týká zboží, které je svou povahou úzkoprofilové a musí se objednávat u zahraničních výrobců, jakou maximální dostupnost preferujete?

Skladem, dodání max. do 1 týdne 28% Objednávka v EU, dostupnost max. 2 týdny 23% Objednávka v USA, dostupnost max. 6 týdnů 23% Klidně si počkám déle, ale chci být pravidelně informován(a) 26%

» Jak nakupovat
Jak nakupovat

 

U nás na Old West Shopu se nakupuje obdobně, jako je dnes zvykem u většiny moderních eshopů – s jednou výjimkou, se kterou hned začneme:

 

Dodací lhůta závisí na typu zboží. Pokud je zboží SKLADEM, je zásilka odeslána max. do dvou pracovních dnů. V našem obchodě však často nabízíme netradiční položky (nebo zboží unikátní povahy a na „míru“), takže se může stát, že dodací lhůta se bude pohybovat řádově od tří dnů do NĚKOLIKA MĚSÍCŮ! V případě objednání takového zboží bude dodací lhůta přiměřeně prodloužena, po domluvě s Vámi.

 

Z výše uvedeného důvodu prosíme o toleranci z Vaší strany. V případě akutnosti objednávky se, prosím, informujte na dostupnost zboží telefonicky v časech od 8.00 do 16.00 (na čísle +420 604 223 133, v pracovní dny), nebo napište do POZNÁMKY v objednávce, do kdy zboží potřebujete, a my Vás vyrozumíme, zda je dodání reálné. Objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém dorazí.

 

Takže jak nakupovat?

  1. Přihlaste se ke svému uživatelskému účtu – anebo ne, vybírat zboží můžete i bez přihlášení.
  2. Vyberte si zboží – na výběr máte z mnoha utříděných kategorií, zboží lze dále řadit nebo filtrovat a také můžete použít vyhledávací rámeček a najít konkrétní zboží napřímo. Existují také „zkratky“ přes Novinky nebo Nejprodávanější.
  3. Přidejte zboží do košíku - stačí kliknout na "Koupit", zboží se přidá do košíku a vy můžete dále nakupovat (nebo pokračovat k objednávce). Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
  4. Vyberte si dopravu a platbu – možností je v obou případech více, zvolte ty, které Vám nejlépe vyhovují. Souhrnnou objednávku dokončíte vyplněním všech identifikačních údajů a kliknutím na tlačítka Objednat / Odeslat objednávku.
  5. Proveďte platbu - po objednání vám přijde e-mail s rekapitulací objednávky. V případě platby na dobírku (či složenkou typu B) zboží expedujeme do příštího pracovního dne. V případě platby předem (např. bankovním převodem) s přípravou zásilky čekáme, než platba dorazí. Zde upozorňujeme na bod o dodacích lhůtách a unikátním zboží - když se platba někde zasekne, může se stát, že zboží se mezitím vyprodá a my to pak budeme muset spolu telefonicky řešit.
  6. Očekávejte balíček s úžasným obsahem :) A jelikož nechceme zatěžovat přírodu víc, než je nezbytně nutné, předem zde informujeme, že na balení zásilek používáme obyčejný balicí papír, popřípadě papírové krabice „z druhé ruky“. Pokud by Vám to z jakéhokoliv důvodu nevyhovovalo, napište svou připomínku do POZNÁMKY v objednávkovém formuláři, a my Vám zašleme zboží v krabici nové.

 

Další informace o průběhu objednávky

Jakmile zaznamenáme přijetí objednávky, zašleme vám shrnující e-mail, že jsme vaši objednávku v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte prosím nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte nás na čísle +420 604 223 133.

 

Po zpracování objednávky Vám zašleme emailovou zprávu, že Vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit (respektive, že z důvodu unikátnosti zboží předpokládáme prodlouženou dodací lhůtu), budete telefonicky nebo emailem o této skutečnosti bezodkladně informováni. V případě, že vám tato prodloužená dodací lhůta nebude vyhovovat, můžete bez jakýchkoli sankcí objednávku stornovat. Storno objednávky je nutno provést písemně emailem zaslaným na adresu: oldwest@oldwest.cz.

 

Old West Shop si vyhrazuje právo na zrušení objednávky zboží v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme na účet.

 

Kompletní přehled a informace o nákupu naleznete v sekci Obchodní podmínky.

 

Ostatní možnosti nákupu

I v dnešní době jsme zdaleka nezanevřeli na tradiční způsoby nákupu! Především máme výborně zásobenou kamennou prodejnu, kde vás rádi uvítáme, a pokud z nějakého důvodu preferujete objednávku emailem nebo telefonem, neváhejte nás kontaktovat zde:

tel.: +420 604 223 133

email: oldwest@oldwest.cz

 

Děkujeme.

 

Výhody registrace na Old West Shop

  • Dostanete přístup do zákaznické sekce, kde uvidíte své objednávky, k nim vystavené faktury a další informace
  • Otevře se vám komunikační kanál na pokládání dotazů, kdy odpovědi uvidíte pouze vy
  • Vaše kontaktní údaje se při každé další objednávce před vyplní samy
  • V případě odsouhlasení zasílání novinek nepropásnete slevy, speciální akce nebo unikátní zboží
NDMyM